Tack Paulo Coelho!

Efter spy-ut-ondska drömmen jag hade har jag bara väntat på att det ska hända nåt...
Så igår läste jag ut boken om Djingis Khan, skulle välja ny bok o läsa (ja, jag har typ 7-7 böcker som bara ligger o väntar på o läsas)
Där ligger den:
 
Äntligen får jag läsa boken jag köpte för snart ett år sen! (jag var tvungen att läsa ut Anna Karenina ca 1000 sidor... först)

Där har kanske den viktigaste boken av Paulo Coelho legat o bara väntat på mej, men nu kände jag det, det är tid att läsa den nu.

Nu måste jag avbryta mej själv, sprallungen Manfredi vaknade, sitter i mitt knä, men nu tycker han att det är tråkigt, jag fortsätter med mitt magiska äventyr senare..

MEN NEJ, FÖRST!
ÄNTLIGEN!!!!
Det här bestämde jag mej för i natt:
  
Tack vare Paulo Coelho.


Kommentarer
Postat av: hihihihi

aaaaaaarh! skallepär! hahahah

2009-04-20 @ 18:50:54
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0