sammanträffande...

Drömde att jag o Charles satt på kanten till fontänen som finns på Fristadstorget här i Eskilstuna. Det var ganska ljust men ändå natt, svensk sommarnatt med andra ord..
Vi var nog lite småfulla, och jag stötte på Charles, jag ville liksom att det skulle bli han o jag den natten,, samtidigt tänker jag: Men Gud Charles, hahaha, vi är ju nästan som syster o bror, men ändå...

På morgonen/förmiddagen går jag, sällsynt som det är, in på facebook för o kolla lite bara, det första som händer är att Charles kontaktar mej på chatten,, han skriver: "Charles" bara.. Så berättade jag att jag drömde om honom, att vi var fulla och att jag hade stött på honom i drömmen,,  att jag är en snusktant!
Charles håller med mej och förtäljer att jag vid ett osedvanligt onyktert tillfälle hälsat på honom utanför Gia Cosa i Florens genom att ta ett stadigt punggrepp på honom.

Charles o jag. Lika som bär? eller fulla som bär....? hihihi

Synkront möte mellan dröm o verklighet.


Kommentarer
Postat av: Nina

noo vilken fin bild på er... så taget ur verkligheten som var en gång... varför har jag inte sett den förut

2009-05-02 @ 03:34:03
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: nino

buäääää vad jag saknar maria nina o charles... fulla dygnet runt och flodfest... mm.. buähhhhhh

...those where the days my friend...

2009-05-04 @ 05:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0