Så .

Jo. 
Jag började läsa ur "Brida" och jag känner väldigt intensivt att i denna bok kommer det finnas tecken jag behöver för att få svar som kommer leda mej.

Det står så här; och inte i följd.. Att denna tjej Brida söker upp en mästare som är dubbelt så gammal som henne, han vet att han är hennes andra hälft (de har blivit delade av världssjälen) men hon vet inte om det än..
 
Hon träffar en kvinna Wicca som spår henne i tarot, hon får upp kort nr 29 (!!!!) klöver kung! (precis som jag fick i Florens en gång för länge sen)
Kortet betyder bra beskydd, av en mäktig man, stark, svarthårig..... 

sen får hon upp kort nr 11 !!!!!!! KRAFTEN. Bilden på kortet föreställer en kvinna som öppnar ett lejons käftar. (LILITH !!!!)
Det var här som jag började gråta av chock eller glädje... 

Nu råkar Bridas pojkvän heta heta Lorens (Lorens Florens...) De dricker vin o talar om  stjärnorna..

Jag bestämde mej efter att ha läst detta att jag nästa morgon dvs idag skulle klippa av mej håret.

Så här ser det ut nu.


MITT NYA HÅR! 

Kommentarer
Postat av: Nina

men det blev ju fint! ditt klipp!

hahah jag vet inte oftast svarar jag på inlägg du gjort hos mig på din blogg... men ibland så blev det att jag tänkte fort och svarde under... men då skrev jag efter hos dig att jag svarat hos mig

2009-04-21 @ 22:44:43
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0