En "kändis" till!

Okej... Drömde alltså att jag simmade i ett badhus med en grupp människor. Vi simmade inåt "land" i en grupp och bredvid mej simmade en kompis (som inte finns, i drömmen var det en kompis hur som helst)
Emot oss simmar en man, och både jag o min kompis vill ha hans uppmärksamhet, fast jag låtsas inte om det, men när han kommer riktigt nära så simmar jag iväg från min kompis utåt i bassängen.
Nånstans känns det som att jag fejkar en drunkning och det fångar mannens uppmärksamhet och jag blir nöjd.
Han o jag drar oss in mot kanten och där står vi nära varandra, han håller om mej och jag upptäcker att det är: 
MÅNS ZELMERLÖW!! 
Usch!! Min "hat"kändis! Jag tänker; Usch Måns Zelmerlöw, men fan vad attraktiv han är ändå...
Han säger: "viska i mitt öra..."
Och när jag tittar på hans öra är det JÄTTESTORT, som en hel huvudstorlek.. och jag blåser i det.. tror jag.

Sen är jag nån annanstans.. Där finns det en äldre man som säger (apropå något vi talar om i grupp) att DET gjorde han minsann på tiotalet! (jag vet, det finns inget som heter 10-talet alltså 1910 talet..) men det är det han säger, och upprepar att han är minsann så gammal att det gjorde han på tiotalet. Jag säger (full i skratt) men 1800 talet då, vad gjorde du då?? hahahaha fnissar ihjäl mej! tycker det är kul att han måste vara så gammal att han är född på 1800 talet.
Så vänder jag mej till Francesco o säger; hahaha han säger att han gjorde det o det på tiotalet, o det måste ju betyda att han är 100 jävla år!! hahaha men han är ju bara 65-70 år! Hur dumma tror han att vi är?? hahahahaha!!

Sen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0