Bara början

Drömde för 3 nätter sen att jag satt på ett toalettgolv. På toalettstolen satt Amalia, fullt påklädd.
Jag känner hur jag fylls till bredden av en begynnande rap!
Den tvingar sej genom min kropp, en känsla av att jag måste kräkas fast utan illamåendet.. 
Jag böjs liksom bakåt för att göra plats för den o när den kommer så kastas jag framåt och ut kommer små små små korn.. EXAKT som det är i filmen "The Green Mile" där John Coffey healar folk och sedan spyr ut ondskan.

Det är också precis vad jag kommer o tänka på i drömmen, jag blir glad, skrämd och upprymd när tanken slår mej att jag kanske också har samma gåva.

Så tittar jag upp på Amalia som sitter kvar på toan, hon tittar chockat på mej, jag tittar chockat på henne och så säger jag o skrockandes; "Snacka om The Green Mile effect"

Sen vaknar jag. 

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 12:21:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0